< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » 5 dagen voor NOD eisprong?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
5 dagen voor NOD eisprong?
03/09/2008 @ 13:24
K'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames!

Hoe gaat het met jullie?
En met de kindjes?
Zijn de grootsten ook goed gestart 1 september? Of waren er traantjes?

Verslagje Wouts eerste schooldag:
Om 7u liep de wekker af.
Toen we klaar waren (wassen, aankleden, brooddoos gevuld, boekentas op de schouders), zijn we richting school vertrokken.
Op de speelplaats stond een ontvangst-comité van juffen klaar. Opeens klonk er muziek uit de boxen. Samen (Wout, ikke, de juffen en alle kindjes!) hebben we nog gedanst en toen klonk de bel... We volgden de juf naar het klasje. Eens het jasje uit was en de boekentas onder de kapstok stond, moesten we afscheid nemen *slik*
Wout ging flink mee de klas in en wij konden naar huis gaan.
Per geluk had ik afgesproken met enkele vriendinnen (collega-mama's) en zo ging de tijd snel voorbij. Tegen 11.45 stond ik terug aan de schoolpoort. Wout kwam naar buiten in dezelfde broek als ik hem 's morgens had aangedaan ( geen ongelukje gehad!).
De juf zei dat Wout flink was geweest en dat hij goed had gespeeld.
Als symbooltje voor zijn verdere kleutercarrière koos hij een aapje

Ook de voorbije 2 dagen verliep alles vlekkeloos,
juist een kleine hapering deze morgen; zijn juf stond hem niet op te wachten en naar een andere juf wou hij niet gaan! Ben dan maar even blijven wachten tot de bel ging en zijn juf uit de koffiekamer kwam.
Toen hij haar zag, liep hij op haar af.
Een andere juf kwam nog snel even zeggen dat onze Wout het goed kan uitleggen. Ze hadden al plezier gehad met hem!
Vanmiddag weer dezelfde broek als vanmorgen aan, dwz al 3 dagen geen ongelukjes meer! Te mooi om waar te zijn, zou ik bijna durven zeggen!

Hij ligt nu in zijn bedje, hopelijk wil hij vandaag wel een middagdutje doen, want hij geeuwt al sinds hij vanmorgen uit zijn bed is! Naar school gaan, een zware inspanning!

Laat nog eens wat van jullie horen dames, want het wordt hier zo stil!

[Laatst gewijzigd door K'tje - 03/09/2008 @ 13:25] - Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 08:57
Woodruffie

Ik heb al moeten zoeken om het onderwerp terug te vinden, omdat het te lang geleden is dat ik iets gepost heb!
Alles ok hier! Valt goed mee met 3 mannen, behalve dan dat ik Harun vanaf maandag terug naar de creche ga doen, omdat hij nu toch wel te mama wordt.....en ik word er onnozel van! Ik heb gans de maand augustus mijn schoonzus op bezoek gehad, vandaar dat ik internet wat links heb laten liggen, sorry dames! Hoe zit het met die meet? Ik moet uit Gent komen, dus weet niet wat er in het midden ligt?
K'tje, je hebt nog geluk met het aapje, bij Laïs was het een wortelHarun wil nog niet zindelijk worden, ondanks de ettelijke pogingen van de mama (en nu heb ik het eventjes gehad)Hij beseft ook niet dat hij naar school gaat gaan, ik dacht toch dat Laïs daar meer mee bezig was? Iedere keer we Laïs afzetten wil hij wel blijven, en dan probeer ik hem aan het verstand te brengen dat dat enkel gaat als hij op een potje plast, maar dat dringt precies niet door. Hij moet op 3/11 normaalgezien naar school.
Els, minder leuk nieuws he. Maar wat moet dat moet. Jouw meid is ook 2 maand nu! de tijd gaat zo vlug....en ik probeer er extra van te genieten omdat het bij mij echt wel de laatste keer was hoor!
Linny, hoe vind je het om mama te zijn? super he?

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 10:55

hier ik ook nog eens

wat neemt het toch veel tijd in beslag hé zo'n kleintje.
en zeker als ze door de dag niet wilt slapen
maar alles gaat goed, woensdag haar eerste spuitje

de 5de ben ik dan toch geopereerd en morgen mogen de draadjes eruit, duss we doen ht brustig aan, sorry dat ik niet meer schrijf maar er is eentje hongerig

liefs

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 18:54
Linny

hoi iedereen,

Weer een hele tijd geleden, het is hier ook zo erg druk. Kan bij moeite nog niet eens 5 minuten in de zetel zitten.

Olivia is de laatste tijd druk druk druk, kan de slaap ook niet vatten in de dag en dat is inderdaad heel erg vermoeiend als je ook nog eens huishoudelijke taken moet doen.

Maar voor de rest is ze een zonnetje in huis hihi. Ze is niet echt een slaapkop gelijk haar mama, ik kan ook nooit rusten ook al ben ik moe. Alleen snachts slaapt ze de nacht goed door. Gelukkig maar...

oe gaat het met jullie kindertjes?

Groetjes Linny, en sorry voor het ego berichtje :-)

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 14:39

hier alles goed maar druk... Jade is een echt aandachtmadam hier moet ik snachts nog 1 keer opstaan om een flesje... maar alles voor mijn wondertjes

Hoe gaat het met k'tje en woodruffie???

liefs van ons

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 16:06
Woodruffie

alles ok hier, ook redelijk druk met 3 bengels! Musab slaapt ook niet veel meer overdag, maar hij kan zich gelukkig zelf bezighouden in zijn parkje onder zijn mobiel, of effjes in de relax of bij de broers in de zetel! Harun is nog steeds het varken van de bende, dat zal niet meer veranderen zeker? Musab eet nog 3X 's nachts, enkele dagen geleden heeft hij 2 nachten doorgeslapen, ik dacht dat het gelukt was, maar helaas neen. Laïs zit nu op zwemles en gaat de zaterdag naar de scouts, dus dat vult ook al mooi mijn agenda.
Brr, wat is het vies en koud weer vandaag zeg! Ik ben terug begonnen met ww want de 20kg teveel mogen er terug af!

Link naar deze reactie
09/11/2008 @ 09:46
Woodruffie

waar is iedereen?

Link naar deze reactie
10/12/2008 @ 14:49
K'tje

Hallo dames!

Foei, schandalig lang geleden dat ik hier nog ben langsgeweest!

Hoe gaat het met jullie en met jullie kindjes?

Hier is het druk, druk, druk,...
Al onze vrije tijd steken we momenteel in het renoveren van ons toekomstig huisje. Een hele klus!

Wout doet het goed in school,
maar momenteel is hij goed ziek.

Ik wil jullie alvast fijne eindejaarsfeesten toewensen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]